Zarejestruj się
Hasło zostanie wysłane na twojego e-maila.

Banalnie prosta przeszkoda. Napełniamy wiadro żwirem i ruszamy na pętlę. Tyle tylko, że można zostawić na niej bardzo wiele sił.

Bucket carry na Spartan Race to przeszkoda fizyczna. Z założenia ma zmęczyć zawodnika. Jest bardzo prosta – nie ma przecież żadnej filozofii… Czy jest tu jakaś technika, która pozwala oszczędzić energię? Jest. Warto zwrócić uwagę na sposób trzymania, podnoszenia czy odpoczynku. W materiale wszystko co może pomóc pokonać tę, teoretycznie łatwą, przeszkodę. Jej trudność znacznie wzrasta wraz z wcześniej pokonanym dystansem na trasie.

Jak trenować?

  •  wzmacniać mięśnie pleców,
  • dbać o trening stabilizacyjny,
  • chodzić po schodach/podchodzić na stok z ciężarem.

Trening “bucket brigade” bardzo łatwo jest zasymulować, wypełniając piaskiem jakiekolwiek wiadro. Noszenie wiadra w trzech 2-3 minutowych seriach pomoże skutecznie przygotować się do tej przeszkody na biegu, nawet jeśli pętla będzie w trudnym i nachylonym terenie.

Inne opisane przeszkody na Spartan Race:

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany