Nie biega się dla medali. I tak samo nie biega się dla koszulek. Są jednak takie biegi, które chce się pobiec tylko dlatego, żeby zdobyć gadżet dołączany do pakietu startowego. Z pewnością dla wielu, a już na pewno dla autora tego artykułu, takim biegiem jest Spartan Race w Japonii.
Spartan Race rozpoczął współpracę z Hello Kitty. Jej efektem są m.in. koszulki z postacią Hello Kitty wpisaną w logo Spartana, które można zdobyć podczas biegów w Japonii. Hello Kitty to nie moja bajka, ale zastąpienie w logo spartańskiego hełmu wizerunkiem kotki jest tak niedorzeczne, że… aż słodkie. Aż chce się tę koszulkę założyć i biec na trening. Zobaczcie zresztą sami.
Fot. IG @spartanracejp
To nie jest jedyny przykład romansu Spartan w tym roku z ikonami popkultury. Niedawno organizator biegów przeszkodowych ogłosił Marvel Series w Chinach.
To 8 biegowych eventów w 4 różnych chińskich miastach, podczas których do wyboru jest 7 różnych formuł biegu, zaczynając od Kids, a na Ultra kończąc. Startuje ona już w najbliższy weekend 16-17 marca 2024 r. w Shenzhen. Biegi Spartana w Chinach mają być utrzymane w klimacie Marvela, a uczestnicy będą mogli zdobyć zdobyć zaprezentowane na poniższej grafice przypinki Marvela.
Fot. IG @spartanchinaofficial
Spartan nie pierwszy raz sięga po superbohaterów z popkultury. Robiło to już w latach poprzednich. Inni organizatorzy biegów też to robili. W tym Runmageddon. Kolaboracja świata OCR z ikonami popkultury to dobry krok do przyciągnięcia na biegi nowych biegaczy. Szczególnie tych młodszych. To też dobry pomysł na organizację w ramach dane wydarzenia biegowego ekskluzywnej serii/fali.
Na tę chwilę nie ma informacji, czy współpraca Spartana z Marvelem i Hello Kitty rozszerzy się na inne kraje.
Przeczytaj także: