Drugi sezon Ninja Warrior Polska był jeszcze lepszy niż pierwszy. Przynajmniej dla Polsatu. Sportowe reality-show było jednym z hitów jesiennej ramówki i przyniosło wyraźnie większe wpływy z reklam niż w 2019 roku.

W okresie od 1 września do 13 października br. telewizja Polsat wyemitowała 7 odcinków 2. sezonu Ninja Warrior Polska. Średnia oglądalność premierowych odcinków wyniosła 1,18 mln widzów, podał portal Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane Nielsen Audience Measurement. To o 260 tys. osób mniej niż w 2019 roku.

Mniejsza widownia odcinków premierowych, czyli tych emitowanych we wtorki w Polsacie, mogła wynikać z popularności aplikacji na telefon, gdzie fani mogli w całości śledzić wszystkie przejścia toru przez uczestników.

Największą widownię zgromadził 1. odcinek Ninja Warrior Polska. Przed telewizorami zasiadło wówczas 1,41 mln widzów w wieku powyżej 4 lat. Odcinek finałowy oglądało 1,33 mln widzów.

Mniejsza widownia nie przełożyła się na mniejsze wpływy reklamowe. Polsat podniósł cenę reklam. W efekcie, jak donosi portal Wirtualnemedia.pl, “wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków Ninja Warrior Polska 2 wyniosły 29,40 mln zł”. To aż o 17,8 proc. więcej niż w 2019 roku.

W drugim sezonie tego sportowego show ponownie nikomu nie udało się pokonać całego toru w odcinku finałowym. Najdalej zaszedł Robert Bandosz i to on zdobył tytuł Last Man Standing 2020.

Trzeci sezon Ninja Warrior Polska został już nagrany. Data jego emisji nie jest jeszcze znana. Prawdopodobnie będzie to wiosna 2021.

Tab. wirtualnemedia.pl

fot. Polsat / Krystian Szczęsny

Czytaj także:

Więcej o programie Ninja Warrior Polska, a także więcej ciekawostek ze świata Ninja Warrior, znajdziesz w dziale NINJA WARRIOR na eXtremalny.PL.