Drugi sezon Ninja Warrior Polska gromadzi średnio 1,23 mln widzów przed telewizorami (do 15 września). To o 370 tys. lub 23,1 proc. mniej niż przed rokiem.
Nowy sezon telewizyjnego show Polsatu miał dobry start. Premierowy odcinek Ninja Warrior Polska przyciągnął przed telewizory 1,41 mln widzów w wieku powyżej 4 lat. Później było już słabiej. Pierwsze trzy odcinki gromadziły średnio 1,23 mln widzów, wynika z danych opublikowanych przez portal Wirtualne Media. To o 370 tys. (lub 23,1 proc.) mniej niż w analogicznym okresie 2019 roku.
Mniejsza widownia przekłada się na mniejsze niż w 2019 roku udziały w rynku telewizyjnym podczas emisji sportowego show. Średnio jest to 9,19 proc., podczas gdy rok wcześniej było to 11,24 proc. To plasuje Polsat na drugim miejscu za TVP2, które w tym czasie nadaje seriale “M jak miłość” i “Barwy szczęścia”.
Na otarcie łez dla stacji Zygmunta Solorza pozostaje pierwsze miejsce w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), czyli najbardziej atrakcyjnej z punktu widzenia pozyskiwania reklamodawców. Po pierwszych trzech odcinkach udział ten był na poziomie 13,82 proc. Rok temu było to wprawdzie 15,27 proc., ale Polsat ustępował wtedy TVP2 (18,21 proc.). Obecnie telewizja publiczna ma 11,26 proc. udziałów w widowni.
Tab. wirtualnemedia.pl
Fot. pexels
Czytaj także: Świetny start Ninja Warrior Polska… ale w 2019 było lepiej
—
Więcej o programie Ninja Warrior Polska, a także więcej ciekawostek ze świata Ninja Warrior, znajdziesz w dziale NINJA WARRIOR na eXtremalny.PL.
Zostaw odpowiedź