Druga edycja Ninja Warrior Polska wystartuje 1 września br. Widzowie czekają na emocje, a Polsat na deszcz pieniędzy. Ten sezon może okazać się jeszcze większym sukcesem finansowym niż poprzedni.

Pierwsza polska edycja, znanego na całym świecie sportowego show Ninja Warrior, podbiła w 2019 roku serca widzów Polsatu. Dla telewizji natomiast okazała się przysłowiową kurą znoszącą złote jajka.

2. sezon Ninja Warrior może okazać się jeszcze większym sukcesem niż pierwszy. Widzowie już znają ten format i lubią oglądać zawodników zmagających się z torem przeszkód. Polsat zdaje sobie z tego sprawę i dlatego w tym roku podniósł o 2,5 proc. cenę reklam przy programie.

Za 30-sek. spot reklamowy przy od 1 września programie Ninja Warrior Polska, trzeba zapłacić 77,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów) – donosi portal Wirtualne Media, powołując się wrześniowy cennik Polsatu. Dla porównania w październiku 2019 roku było to 75,5 tys. zł. W Polsacie jesienią droższe będą tylko reklamy przy niedzielnych “Wydarzeniach” i przy czwartkowym serialu “Przyjaciółki”.

Wirtualne Media obliczyły, że w 2019 roku średnie wpływy reklamowe z jednego odcinka Ninja Warrior Polska wyniosły prawie 3,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Odcinków było 7.

 

Czytaj także: 2. sezon Ninja Warrior Polska – kiedy w telewizji, gdzie oglądać i kto wystąpi?

Więcej o programie Ninja Warrior Polska, a także więcej ciekawostek ze świata Ninja Warrior, znajdziesz w dziale NINJA WARRIOR na eXtremalny.PL.

Zmierz się z naszym extremalnym quizem o Ninja Warrior Polska.