Uczestnicy 6. sezonu Ninja Warrior Polska walczą na torze przeszkód, natomiast producenci programu powinni powalczyć o widownie. Pierwsza połowa sezonu cieszyła znacznie mniejszym zainteresowaniem telewidzów niż ta przed rokiem.
Średnio 821,8 tys. widzów w wieku powyżej 4 lat śledziło pierwsze trzy odcinki 6. sezonu emitowanego przez Polsat sportowego show Ninja Warrior Polska – wynika z danych zebranych przez Nielsen Audience Measurement, które opublikował portal Wirtualne Media. To oznacza spadek widowni aż o 220 tys. w stosunku do 4. sezonu programu, który został wyemitowany jesienią 2021 roku. Jedyną dobrą wiadomością jest to, że widownia z odcinka na odcinek rośnie. Największą oglądalnością cieszył się 3. odcinek z udziałem Krzysztofa Ibisza. Oglądało go 942,9 tys. widzów, a w piku ponad 2,9 mln.
Źródło: Wirtualne Media
Pierwsze trzy odcinki polskiej edycji Ninja Warrior śledziło średnio 365,1 tys. widzów grupie komercyjnej 16-49 lat, co przełożyło się na 8,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym w tym paśmie dnia.
To porównywalny wynik z oglądalnością pierwszych odcinków 13. sezonu emitowanego również przez Polsat programu “Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” (364,2 tys.) i wyższy niż oglądalność premierowego odcinka programu “Doda – 12 kroków do miłości” (328,9 tys.). Nie mniej oglądalność w grupie komercyjnej jest o połowę mniejsze niż w przypadku całego 1. sezonu Ninja Warrior Polska, gdy średnio oglądało go 742,2 tys. widzów w wieku 16-49 lat.
6. sezon Ninja Warrior Polska miał swą premierę 30 sierpnia i będzie emitowany przez Polsat do połowy października 2022 roku.
Fot. Polsat
Przeczytaj także: