Zarejestruj się
Hasło zostanie wysłane na twojego e-maila.

4. sezon Ninja Warrior Polska miał dobry start, ale później oglądalność zaczęła pikować. Ale bez paniki. To prawdopodobnie jednorazowy spadek.

Nowy sezon sportowego show Ninja Warrior Polska miał dobry start. Wyemitowany przez Polsat we wtorek 31 sierpnia premierowy odcinek zgromadził przed telewizorami 1,37 mln widzów w wieku powyżej 4 lat – wynika z danych opublikowanych przez portal Wirtualne Media. To tylko o 42 tys. mniej niż rok temu na jesieni przyciągnęła premiera drugiego sezonu.

Drugi odcinek, wyemitowany 7 września, pomimo mocnej akcji promocyjnej z mistrzem MMA Janem Błachowiczem, wypadł już pod tym względem znacznie gorzej (1,03 mln vs. 1,14 mln przed rokiem). Trzeci był natomiast prawdziwą katastrofą. Oglądalność w grupie powyżej 4 lat spadła do 722,4 tys., a udział w rynku telewizyjnym stopniał do 5,31 proc.

Skąd tak duży odpływ widzów? Wszystkiemu winny jest… mecz ćwierćfinałowy siatkówki pomiędzy Polską i Rosją na Mistrzostwach Europy. Był on głównym sportowym wydarzeniem września i był pokazywany we wtorek 14 września w tym samym paśmie co 3. odcinek Ninja Warrior Polska. Można więc przyjąć roboczą tezę, że tąpnięcie oglądalności 3. odcinka było jednorazowe i widownia kolejnych odcinków wróci w okolic 1 mln, a finał sezonu przyciągnie przed telewizory podobną liczbę widzów co premiera.

Tab. Wirtualne Media

Fot. Pexels


Jeżeli zainteresował Cię temat Ninja Warrior zapraszamy do lektury innych artykułów nt. programu, jakie ukazały się na eXtremalny.PL. Od 2019 roku opublikowaliśmy ich ponad 130. Tu znajdziesz zestawienie tych najpopularniejszych: TOP10 najchętniej czytanych artykułów o Ninja Warrior na eXtremalny.PL.


Przeczytaj także:

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany