Niestety, ale trzeci sezon Ninja Warrior Polska traci widzów. Zmagania na torze przeszkód oglądało o 150 tys. mniej osób niż na jesieni i o ponad 0,5 mln mniej niż w 2019 roku.
Pierwsze trzy odcinki sportowego show Polsatu gromadziły średnio 1,08 mln widzów – wynika z danych opublikowanych przez portal Wirtualne Media. To o 150 tys. mniej niż po pierwszych trzech odcinkach wyemitowanego jesienią drugiego sezonu i aż o ponad pół miliona mniej niż w sezonie 2019.
To też dużo mniej niż 1,68 widzów, których przed telewizorami zgromadził premierowy odcinek pierwszego sezonu Ninja Warrior Polska.
Średnia oglądalność na poziomie 1,08 mln w grupie wiekowej powyżej 4 lat, przełożyła się na 7,53 proc. udział w rynku telewizyjnym. Dla porównania w poprzednich sezonach było to 9,19 proc. (2020) i 11,24 proc. (2019). To plasowało Polsat na czasie nadawania Ninja Warrior Polska na trzecim miejscu wśród telewizji.
Nieco lepiej to wygląda w przypadku najbardziej atrakcyjnej grupy komercyjnej, czyli widzów w wieku 16-49 lat. Sportowe show śledziło średnio 518,5 tys. osób, co było drugim wynikiem i dawało udział w rynku na poziomie 10,3 proc. Jednak to też są wyniki gorsze niż w 2020 (13,82 proc. i pierwsze miejsce) i w 2019 roku (15,27 proc. i drugie miejsce).
Fot. Polsat / Maciej Piórko
—
Więcej o programie Ninja Warrior Polska, a także więcej ciekawostek ze świata Ninja Warrior, znajdziesz w dziale NINJA WARRIOR na eXtremalny.PL.
Przeczytaj także: