Pierwszy odcinek sportowego show Ninja Warrior Polska oglądało w Polsacie średnio 1,68 mln widzów. To więcej niż w przypadku Top Model, ale o 1/3 mniej niż 9. sezon Tańca z Gwiazdami.
We wtorek 3 września telewizja Polsat pokazała pierwszy odcinek znanego na całym świecie sportowego show Ninja Warrior Polska. Zmagania uczestników na torze przeszkód średnio oglądało 1,68 mln widzów, wynika z danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualne Media. To przełożyło się na 11,89 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów (powyżej 4 roku życia).
Jak wynika z udostępnionych danych, przynajmniej przez jedną minutę Ninja Warrior Polska obejrzało 4,69 mln widzów, w tym 2,04 mln widzów w wieku 16-49 lat.
Czy 1,68 mln to dużo?
Widownia Ninja Warrior Polska była większa niż wyemitowanego dzień wcześniej w TVN pierwszego odcinka kolejnej edycji Top Model. Ten bowiem śledziło średnio 1,49 mln widzów, a przez jedną minutę 3,44 mln.
Jest nieco mniejsza do Milionerów na TVN-ie (1,78 mln widzów).
Była też ponad dwukrotnie wyższa niż debiutującego 2 września na antenie Polsatu reality show Love Island. Wyspa Miłości. Przyciągnęło ono 741 tys. widzów.
W zestawieniu jednak już z 9. edycją Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami, którą widzowie Polsatu mogli śledzić od marca do maja br., Ninja Warrior Polska wypada gorzej. Średnia oglądalność kształtowała się na poziomie 2,51 mln widzów, a premierowy odcinek tanecznego show śledziło 3,05 mln widzów. Należy jednak pamiętać, że Taniec z Gwiazdami był pokazywany w piątkowy wieczór, co z pewnością jest lepszym terminem niż wtorek.
Fot. FB Ninja Warrior Polska
—
Więcej ciekawostek o programie Ninja Warrior, a przede wszystkim informacje o Ninja Warrior Polska, znajdziesz w dziale NINJA WARRIOR na eXtremalny.PL.