Premierowy odcinek 2. sezonu Ninja Warrior Polska oglądało 1,41 mln widzów i był on liderem w swoim paśmie. Rok temu jednak start wypadł lepiej. Chętniej oglądany był też 2. odcinek sportowego show Polsatu.

Niezaprzeczalnie kolejny sezon Ninja Warrior Polska będzie hitem jesiennej ramówki Polsatu. Potwierdzają to wyniki oglądalności premierowego odcinka. Ściągnął on przed telewizory 1,41 mln widzów (powyżej 4 lat) i był najchętniej oglądanym programem we wtorkowym wieczornym paśmie.

Start 2. sezonu jednak przegrywa konkurencję z… 1. sezonem. W 2019 roku premierowy odcinek oglądało 1,68 mln widzów. A w piku, czyli przez przynajmniej jedną minutę, było to 4,69 mln widzów.

Nowy sezon słabiej wypada również w grupie komercyjnej, czyli wśród najbardziej atrakcyjnych dla reklamodawców widzów w wieku 16-49 lat. Premierowy odcinek oglądało 662 tys. widzów, co przełożyło się na 14,72 proc. udział stacji w rynku telewizyjnym – wynika z danych telemetrycznych udostępnionych przez portal Wirtualne Media. Rok wcześniej było to odpowiednio 772 tys. i 14,86 proc.

Premierowy odcinek obecnego sezonu Ninja Warrior Polska był najchętniej oglądanym programem w swoim paśmie. Było to możliwe tylko dlatego, że jeszcze nie był emitowany w TVP2 serial “M jak miłość”. Tydzień później, we wtorek 8 września, to właśnie ten serial przyciągnął najwięcej widzów. Oglądało go 3,34 mln widzów powyżej 4 lat. W grupie komercyjnej było to 1,08 mln widzów, co przekładało się na 21,56 proc. udział TVP2 w rynku telewizyjnym.

Drugi odcinek show Polsatu przyciągnął przed telewizory 675,5 tys. widzów w wieku 16-49 lat, co dawało 13,98 proc. udziału w rynku. To zdecydowanie mniej niż przed rokiem. Wyemitowany 10 września 2019 roku 2. odcinek pierwszego sezonu obejrzało wówczas 917,3 tys. widzów w wieku 16-49 lat (17,52 proc.).

Fot. FB Ninja Warrior Polska

Czytaj także:

 

Więcej o programie Ninja Warrior Polska, a także więcej ciekawostek ze świata Ninja Warrior, znajdziesz w dziale NINJA WARRIOR na eXtremalny.PL.