3. sezon Ninja Warrior Polska gromadził średnio przed telewizorami 1,15 mln widzów. To tylko nieznacznie gorzej niż w przypadku drugiego sezonu.
Finał 3. sezonu Ninja Warrior Polska za nami. Czas na podsumowanie oglądalności. A tu nie jest źle. Po słabszym początku, sportowe show Polsatu odbudowało się w drugiej połowie emisji.
Średnia oglądalność 3. sezonu Ninja Warrior Polska, jak podaje portal Wirtualne Media, wyniosła 1,15 mln widzów. To tylko o 30 tys. mniej niż w przypadku jego poprzedniej, jesiennej odsłony (wrzesień – październik 2020). I lepiej niż w przypadku pierwszych trzech odcinków, gdy było to średnio 1,08 mln widzów.
Najwięcej oglądających przyciągnął finał, który zgromadził przed telewizorami 1,32 mln widzów.
Spadek oglądalności nastąpił też w tzw. grupie komercyjnej, czyli widzów w wieku 16-49 lat. Średnia dla 3. sezonu to 563,5 tys. widzów wobec 634,6 tys. jesienią 2020 roku i wobec 742,2 tys. w premierowym sezonie w 2019 roku. To zapewniło Polsatowi trzecie miejsce na rynku telewizyjnym w czasie emisji tego formatu.
Wpływy reklamowe (dane cennikowe netto, bez rabatów) wyniosły 20,57 mln zł.
Tab. Wirtualne Media
Fot. Polsat / Maciej Piórko
—
Więcej o programie Ninja Warrior Polska, a także więcej ciekawostek ze świata Ninja Warrior, znajdziesz w dziale NINJA WARRIOR na eXtremalny.PL.
Przeczytaj także: