Pierwsze trzy odcinki 7. sezonu Ninja Warrior Polska oglądało średnio 858 tys. widzów. To mniej niż przed rokiem, ale podobnie jak na jesieni 2022. Najchętniej oglądany był odcinek z udziałem Mariusza “Pudziana” Pudzianowskiego.

Portal Wirtualne Media opublikował statystyki oglądalności trzech pierwszych odcinków 7. sezonu Ninja Warrior Polska, który to program emitowany jest przez telewizję Polsat we wtorki począwszy od 28 lutego 2023 roku. Średnio w tym okresie zmagania na torze przeszkód śledziło 858 tys. widzów w wieku powyżej 4 lat, co przełożyło się na 6,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

Wynik na poziomie 858 tys. widzów jest wprawdzie gorszy o 105 tys. od oglądalności wyemitowanego równo przed rokiem 5. sezonu Ninja Warrior Polska (wiosna 2022), ale jest na podobnym poziomie co oglądalność 6. sezonu, który widzowie mogli oglądać jesienią 2022 roku.

Źródło: Wirtualne Media

Jeżeli chodzi o grupę komercyjną, czyli najbardziej dochodową z punktu widzenia telewizji, to pierwsze trzy odcinki Ninja Warrior Polska 7 śledziło średnio 384,6 tys. widzów (365,1 tys. jesienią) w wieku 16-49 lat, co przełożyło się na 9,01 proc. udziału (8,66 proc. jesienią) w rynku telewizyjnym w tym paśmie dnia.

Dotychczas najchętniej oglądany był odcinek z udziałem Mariusz “Pudziana” Pudzianowskiego. Walkę z torem ninja tego byłego strongmana, a obecnie zawodnika KSW, śledziło ponad 951 tys. widzów, podczas gdy premierowy odcinek zgromadził przed telewizorami 844,2 tys. widzów.

Fot. Polsat

Przeczytaj także: